DNEVNIK: 7. dan – 11. avgust 2018

Igra Capture the flag nas je tako navdušila, da smo jo zjutraj ponovili. Po zajtrku je sledilo pakiranje in pospravljanje šotorov.               Še zadnjič…

DNEVNIK: 6. dan – 10. avgust 2018

Zjutraj smo se malo razgibali ob miselnih igricah in bansih. Nato je sledilo pospravljanje bivakov in nabiranje kurjave za kosilo in večerjo. Obiskali sta nas tudi direktorica Mladih zmajev in…

DNEVNIK: 5. dan – 9. avgust 2018

Da smo se zjutraj lažje zbudili, se je dan začel s pestro igro Rugby frizbija (ameriški nogomet pri katerem je namesto žoge frizbi). Dopoldne sta se odvijali delavnici prve pomoči…

DNEVNIK: 4. dan – 8. avgust 2018

Tokrat so nas zjutraj pokonci postavili zvoki trobente. Spravili smo se k jutranji telovadbi, pri kateri smo reševali Gordijski vozel, plesali belgijski folklorni ples, igrali igro žoge v krogu med…

DNEVNIK: 3. dan – 7. avgust 2018

Današnje jutro se je začelo nekoliko drugače, z telovadbo. Udeleženci so poskakovali ob ritmu gibalnih iger s petjem, imenovanih bansi, se ogreli s tekom in se razgibali ob raznih gibalno-koordiancijskih…